Friday, February 4, 2011

SALAM UKHUWAH

Assalamualaikum w.b.t...


Alhamdulillahirabbila'lamin...dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...selawat dan salam keatas junjungan mulia Rasulullah S.A.W dan para sahabat

Salam tautan ukhwah...setelah sekian lama tak berblogging..alhamdulillah, selepas memdapat nasihat dari seorang ‘adik’ yang kukenali 7 tahun dahulu. Kini diriku bersemangat ingin berblogging kembali..Ini semua Allah yang tentukan..syukran..

Nampaknya, hari demi hari..begitu banyak perkara2 yang terjadi..dalam perancangan dan di luar kawalan...apa pun perancangan Allah yang terbaik..Aku sangat bersyukur kepadaNya.


InsyaAllah akan kucuba sampaikan apa yang patut disampaikan kepada kalian semua...Apa yang baik, kita jadikanlah iktibar dan pedoman...dan apa yang tidak elok pada pandangan kalian...kalian tegur dan betulkan.


Semoga apa yang dilakukan ini akan menjadikan aku istiqamah dalam medan ini demi mendapatkan cinta dan kasih sayang Allah dan diberikan ganjaran syurga dariNya...moga kita terus berada dalam medan Dakwah dan Tarbiyyah...insyaAllah...

0 ulasan: